dinsdag 29 januari 2008

Sprongetje: 5 weken

Deze week heb ik een sprongetje gemaakt. Het begon uiteraard met meer willen drinken, waardoor ik mijn mama in verwarring bracht. Hoewel ik nummer 3 in de rij ben, is mama het van de andere 2 blijkbaar toch alweer kwijt en moet ze alles opnieuw opzoeken: wanneer waren die regeldagen ook alweer ongeveer? Ze is wel een stuk relaxter overigens, maar wel grappig om te zien hoe ze weer zoekende is een verklaring te vinden voor mijn huilbuitjes.

Ik ben sinds deze week ineens wat vaker wakker en hoewel ik al een helder mannetje was vanaf de geboorte, kijk ik nu echt intensief om mij heen. Dus het werd tijd om de mobiel boven mijn box op te tuigen, zodat ik kan genieten van Mozart, Beethoven en Bach, terwijl de wiskundige figuurtjes boven mij ronddraaien. Zo zie je maar weer, echte IT-ers mijn papa en mama, want ze hebben echt nagedacht over vorm en geluid...

Ook begin ik nu te kraaien en maak goeh-goeh geluidjes, er komt leven in de brouwerij!

Geen opmerkingen: