dinsdag 25 maart 2008

Consultatieburo: alweer prikjes!


Het is alweer even geleden, maar mama was hier even totaal uitgeblust om alles bij te houden. Die endiometritis is haar niet in de koude kleren gaan zitten! Iedereen begon zich al af te vragen waarom mijn blog niet meer up-to-date was, dus heb ik mama eens vermanend toegebrabbeld. Hop mama, achter de laptop!

Twee weken geleden, op 8 april, was ik bij het consultatieburo en kreeg ik alweer 2 prikjes. Dat ging deze keer niet zo goed, want er was een vervangende arts en die prikte per ongeluk in een adertje in mijn been. Dus moest het opnieuw, en daar was ik het niet helemaal mee eens! Verder was alles weer dik in orde. Volgens mama lig ik op het zelfde schema als grote zus NĂºria. Ik ben benieuwd wie van ons 2 de grootste wordt!

Gewicht: 5690 gram
Lengte: 61,5 cm
Hoofdje: 40,2 cm

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieverd, 8 april duurt nog effies hihihi. Die doorgeslapen nachten zijn misschien toch niet zo goed voor je hihihihi ;)