donderdag 7 februari 2008

Eerste flesje

Deze week is het zover: ik ga aan de fles... mama heeft zoveel voeding, dat ze naast het voeden een hele fles kan afkolven, zodat ik aan het flesje kan wennen. Dan kan mama binnenkort ook weer op pad, want over 2 weekjes gaat ze met collega-meneren en mevrouwen uit eten... en dat is een goed plan, want dan krijg ik de volgende dag ook weer een lekker hapje! En het betekent dat mama weer sterk genoeg is om na haar Endometritis avontuur er even uit te gaan, hiep hiep hoera!

Natuurlijk ben ik net als mijn beide zussen zo eigenwijs dat ik dat flesje borstvoeding niet van mijn mama zelf wil hebben, er gaat niets boven een echte borst. Dus, als ze me dan toch persé zo willen voeden, dan moet oma het maar proberen. En ach... oma is het wel gewend, want die heeft het bij die meiden ook gedaan! En de volgende die aan de beurt is is mijn papa!

Geen opmerkingen: